Frig.

Image

 

E iarnă. Nu iarna aia frumoasă de o știm cu toții. Nu e zăpadă. Nu e frumos afară. E frig. E ger. E crunt. E prea frig!!

E frig. Uitasem cât de mult îmi place frigul. E tăios și e sincer. Nu se lasă ușor. Trebuie să te lupți cu el, de obicei, tot degeaba.

E frig. Și nu e nimeni pe stradă. Și în parc la fel. E gol. Toți se ascund de el.

E frig. Îmi e frig. Dar mă calmează. Mă liniștește. Mă adoarme.

E frig. Și mie îmi place.

E frig. Și îmi e dor de banca mea din părculeț. 

E frig. 

Leave a Reply

